Super best Power: Minum dan Jana Wang Setiap Hari!

Home Testimoni Pengguna Berita Terkini Produk Iklan Hubungi Kami Borang Pesanan

Hujan Rahmat

Sunday, June 15, 2008

Jam menunjukkan lebih kurang pukul 8 malam. Perjalanan yang sepatutnya memakan masa 3 jam jadi 5 jam. Hujan lebat giler sampai muka gua terpaksa dekatkan dengan cermin. gua ikut jer van depan gua sebab dah tak nampak jalan sangat. Ikut punya ikut tetiba stretcccchhh...fiuhhh, dengan brek disk yang gua convert dari kancil standart ke L2s td telah selamatkan gua dari insiden..Pinnn!!! gua menghon van tersebut, maklum la selama gua pakai kereta ni tak pernah ada hon.. gua potong van tersebut dan sempat jeling kat depan van 2, sikit lagi dia nak langgar papan tanda "awas". Jalan kat Marang memang tak siap-siap sejak 2 tahun gua kenal negeri Terengganu, padahal lebih 5 tahun kerajaan ambik alih, ape citer ni??

gua meneruskan perjalanan lagi menuju ke Dungun, Akhirnya gua sampai setelah 2 jam perjalanan dari Bandaraya Kuala Terengganu. 2 jam??Giler apa sampai 2 jam..Ni kali pertama gua bawak kereta gua sejak gua tukar enjin ke L2s tapi kena bawak 40km/jam..Ape barang beb?

Posted by Tomato Man at 7:33 AM  

1 comments:

yang aku tengok byk yang da siap kt dungun time aku duduk situ hari tu ialah, pusat-pusat snooker yang tumbuh macam cendawan beb. huhu

razifmustapha said...
June 15, 2008 at 9:45 AM  

Post a Comment

blogger templates | Make Money Online