Super best Power: Minum dan Jana Wang Setiap Hari!

Home Testimoni Pengguna Berita Terkini Produk Iklan Hubungi Kami Borang Pesanan

Lu datang lu mmg best...Gua..er..er..

Sunday, January 11, 2009

Tarikh : korang tgk sndiri kt poster..
Tempat : Ada kt poster kot..
Masa : Haa,ada kt poster..

Nk thu banyk lagi mung kelik sinih

Posted by Tomato Man at 4:45 PM 0 comments  

Tom Tom Bak lagi Bagus

Thursday, January 8, 2009

Gua boring,gua bkak chanel astro ceria..Peh,Gerak Geri Gasing tuu..Macam haram!!Citer cm 2 bleh kuar idea..Ni kes kurang kasih sayang mak bapak dorang ni..

Posted by Tomato Man at 11:48 AM 0 comments  

8 hari da lepas

Dh 8 hari gua dalam tahun baru..Azam baru gua blom dapat pikir lagi ni..

Posted by Tomato Man at 11:44 AM 0 comments  

Pengalaman gua sebagai pengawas..

Wednesday, January 7, 2009

Masa gua darjah 3 gua dilantik oleh sekolah gua sebagai pengawas. Bukan pengawas p'pustakaan yang xpernah membaca 2..Gua xcited giler dapat jadi pengawas..Masa tu kalo da jadi pengawas mana jd kalo nk main pegang2 tiang,lompat tali sampai junjung tinggi2, tu mainan budak sumer 2..

Hari pertama gua pakai baju warna biru muda dengan sluar koko gelap ala2 pop yeh yeh..Gua pegi koperasi cari pen(masa 2 budak darjah 6 pn baru pakai pensel picit jenis hentak model terbaru,masa tu pensel memang rare giler).Gua beli pen warna biru dengan buku 555..Gua letak dalam poket baju,siap sedia bila2 masa jer nak tulis nama orang yang buat salah.Gua tak kira,terus bagi kat cikgu disiplin jer,gua kan samseng..

Hari kedua sebagai pengawas,jam dah pukul 7.50pagi, gua kelihatan girang bila tengok budak2 baru nak datang dengan mak bapak,xsteady langsung mak bapak hantar.Masa tu gua dah ada basikal atas nama gua sendiri,baru nampak bergaya dgan status gua sebagai pengawas..
Buku 555 gua dah garis elok2 buat 3 partition..Nama,Kelas dengan kesalahan..Ari tu gua dapat catit nama 6 orang pesalah kerana datang lewat,3 orang gua lepas atas sebab2 geng gua..Gua bengang bila cikgu disiplin gua lepas semua pesalah2 yang gua tangkap.. Boleh dia bg warning jer,gua mengharapkan paling2 x kena gantung persekolahan seminggu ke. 3 hari pun cukup la..

Kul 12.145 sekolah gua dah boleh balik,tu pn ari rabu nga kamis jer..Gua ditugaskan untuk memastikan sumer budak keluar dari bilik darjah..Masa 2 budak2 lain yang mak bapak datang lewat tengah main pasir kat depan pintu pagar sekolah,memang kurang kasih sayang btol..sebagai seorang pengawas,gua kena la kesian kt budk2 kan?Tapi xkan gua nk hantar diorang plak, masa tu basikal gua blom pasang lagi alat nak gendong orang..

Masa dalam kelas pososi meja gua berhadapan dengan makwe solid, time 2 gua xcara makwe2 ni,yang penting gua kena jalankan tanggungjawab gua sebagai pengawas. Dalam sekolah gua ada 3 kategori kelas,Kuning,Hijau nga Biru..Gua dalam kelas 3 Kuning,mestilah kategori yang bijak pandai tp dalam kelas gua yang paling l****b..Gua dengan 3 member gua kena panggil rambang utk baca sifir 3,masa 2 sape dapat hafal sifir 2 mmg werld la..Gua dgn kompiden kedepan,m'hadap kearah rkan2 sekelas sekels..2 member gua berjaya hafal smpai 3x5 yang sorang lagi memg terer sampai 3x7..Gua sampai 3x3 jer, jari gua dah xcukup nak kira.
Ape cer pengawas kena berdiri luar kelas.

Posted by Tomato Man at 4:29 PM 0 comments  

Gua bebas...

Hubungan gua dengan dia dah tamat..
Gua tak nak ade ape2 lagi hubungn lagi nga dia..
Gua bengang ni..
Ko ingat ko bagus sngat??Bersepah lagi kt tempat lain ade, lg bagus dr ko lah..pigiii da..
Nasib baik gua lulus final ari 2,akhirnya gua bebas..

Korang ingat dia 2 sapa??

Posted by Tomato Man at 10:05 AM 0 comments  

blogger templates | Make Money Online