Super best Power: Minum dan Jana Wang Setiap Hari!

Home Testimoni Pengguna Berita Terkini Produk Iklan Hubungi Kami Borang Pesanan

Bila gua lapar gua jadi biol

Monday, June 23, 2008

Duit dah habis gua belajakan.Peruntukkan untuk seminggu, 3 hari jer dah abis..gua mula bengang kelaparan..gua mula cari duit dalam poket seluar gua yang gua pakai sebelum ni, tapi hampa..Dalam kepala hotak gua ada satu benda jer yang terfikir, tu pon gua terbaca dalam satu blog.

"Bila korang lapar satu jer cara untuk hilangkannya..Tidor"

Baik punya cadangan..gua pegi kat tempat lepak gua sambil tengok TV 9,masa tu citer spongebob tengah berkumandang..
Mata gua jadi berat, tiba-tiba mata gua melirik satu objek berbungkus..Terus gua sambar nasi goreng ayam yang gua beli semalam tapi terlupa nak makan. Dalam plastik tu ada lagi balance RM6.50..

gua jadi girang kembali..gua masuk bilik, pakai seluar ngan baju sambar kunci kereta.
15 minit gua pusing bandar Dungun. Saje lalu depan Politeknik, kot2 ada awek kat ATM walaupon gua tahu Poli masa tu tengah cuti..

Sampai je kat kedai makan favourite gua trus berenti.."Kak,amik order"
Pelayan datang tapi gua tergamam tak tahu nak makan ke tak..Tadi gua lapar,apsal skrang kenyang?

Posted by Tomato Man at 9:23 PM  

2 comments:

hehe..yup, ubat paling mujarab utk penyakit lapar adalah TIDOR!! i stuju.. :p

.::c!kzUrA::. said...
June 24, 2008 at 1:17 PM  

jagn setuju jer..kena amalkan setiap kali poket kering..bila xde duit,tido..

tomato man said...
June 25, 2008 at 8:43 PM  

Post a Comment

blogger templates | Make Money Online